Найпоширеніші питання




Знайдіть відповіді на найпоширеніші питання!

 
+

Реєстрація


  • Щоб взяти участь у eXtra, дотримуйтесь, будь ласка, кроків, що вказані нижче:

    1. Виберіть пункт меню Зареєструватися.
    2. Заповніть у реєстраційній формі свої контактні дані. Адреса Вашої електронної пошти буде одночасно Вашим логіном.
    3. Виберіть як мінімум одну компанію-постачальника Бонусної продукції Партнера із запропонованого списку. Ви можете отримувати бали тільки за закупки у компаній, перечислених у списку учасників програми лояльності eXtra.
    4. Після того, як Ви заповнили реєстраційну форму та прийняли умови програми, Ви отримаєте лист на електронну пошту для підтвердження реєстрації. Як тільки Ви перейдете за посиланням, Ви будете зареєстровані в eXtra.
  • Що робити, якщо мій дилер не представлений у списку?

    Якщо Вашого дилера немає у списку, це означає, що він на даний момент не бере участі в eXtra.
  • Хто може брати участь у програмі?

    Брати участь можуть усі станції технічного обслуговування та роздрібні торгові точки, що здійснюють роздрібний продаж Бонусної продукції, що зареєстровані на території України. Участь в eXtra є безкоштовною. Детальну інформацію Ви можете отримати у розділі Умови участі.
  • Як працює кошик для товарів?

    У кошику будуть знаходитися вибрані Вами подарунки. У Вас є можливість додати більше подарунків до Вашого замовлення або змінити кількість подарунків. Із товарного кошику Ви можете зробити замовлення.
 
+

Набір балів


  • Скільки балів я отримаю за мою покупку?

    Ви можете почати збирати бали вже сьогодні. Список Бонусної продукції та правила нарахування можна дізнатися в Умовах участі. За кожну закупку запчастин на суму 1000 грн без ПДВ ви отрумуєте 7 балів.
  • Коли відбувається нарахування балів?

    Бали будуть автоматично та регулярно нараховуватися на Ваш eXtra-рахунок. Нарахування балів відбувається кожного місяця наступного за звітним. Ви завжди зможете перевірити свій рахунок онлайн у своєму Особистому кабінеті.
  • Коли я можу обміняти мої бонусні бали?

    Ви зможете обміняти свої бонусні бали, як тільки наберете достатню кількість для бажаного подарунка. Виберіть подарунок із різних категорій товарів і він буде відправлений Вам негайно.
 
+

Замовлення подарунків


  • Чи всі подарунки є постійно в наявності?

    Впродовж року асортимент подарунків постійно оновлюється. Слідкуйте за оновленнями каталогу.
  • Я замовив подарунок, коли він буде доставлений?

    Доставка подарунку відбувається впродовж 30 днів. Актуальний статус Вашого замовлення Ви можете дізнатися за адресою extra@roi.com.ua
 
+

Рекламні акції


  • Що таке рекламна акція у програмі eXtra?

    Разом з рекламними  акціями програма eXtra стає ще привабливішою: у період проведення акції Ви отримуєте додаткові бали акційних груп бонусної продукції.
  • Як взяти участь у акціях?

    Для участі в акціях необхідно підтвердження участі. Воно здійснюється шляхом відмітки в графі «Я приймаю умови участі» на сторінці Акції в розділі «Акції» в період дії акцій. Для кожної акції потрібне окреме підтвердження участі.
  • Скільки коштує участь?

    Звичайно, участь безкоштовна.
  
Контакт.
X